با همکاری انجمن علمی گیاهان دارویی ایران
اقتصاد و بازاریابی
رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بسته‌بندی زعفران از دید مصرف‌کنندگان

آرش دوراندیش؛ امیر حسین توحیدی؛ پریسا علیزاده

دوره 5، شماره 2 ، تیر 1396، ، صفحه 175-184

https://doi.org/10.22048/jsat.2016.54643.1165

چکیده
  بسته­بندی به عنوان یک ابزار برای شناخت و تمایز محصول نقش بسیار مهمی در تصمیم خرید مصرف­کنندگان ایفا می­نماید و از آن می­توان برای ایجاد مزیت رقابتی استفاده نمود. زعفران یکی از محصولات مهم کشاورزی است که بسته­بندی مطابق با تقاضای مصرف­کنندگان موجب افزایش فروش و رضایت­مندی خریداران می­گردد. لذا هدف اصلی این مطالعه رتبه­بندی ...  بیشتر