کلیدواژه‌ها = بازاریابی
تعداد مقالات: 4
1. بررسی عوامل مؤثر بر ترجیحات مصرف کنندگان زعفران

دوره 9، شماره 1، بهار 1400، صفحه 91-106

امیرحسین توحیدی؛ محمد قربانی؛ علیرضا کرباسی؛ احمدرضا اصغرپور ماسوله؛ بهروز حسنی-مهموئی


4. شناسایی و اولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی مؤثر در صادرات زعفران از دیدگاه کارشناسان

دوره 3، شماره 4، زمستان 1394، صفحه 285-296

محمّد قدوسی؛ تکتم محتشمی؛ مهناز متولی حبیبی؛ شکیبا شدتی