با همکاری انجمن علمی گیاهان دارویی ایران
اقتصاد و بازاریابی
تدوین راهبردهای مدیریتی پژوهشکده زعفران دانشگاه تربت‌حیدریه

فاطمه رستگاری پور؛ علیرضا کرباسی؛ احمد احمدیان

دوره 5، شماره 3 ، مهر 1396، ، صفحه 295-308

https://doi.org/10.22048/jsat.2017.55398.1170

چکیده
  هدف از این پژوهش، طراحی برنامه­راهبردی پژوهشکده زعفران دانشگاه تربت‌حیدریه به روش توصیفی- تحلیلی است. جامعه آماری پژوهش افراد آگاه به وضعیت پژوهشکده زعفران دانشگاه تربت‌حیدریه بودند. نمونه­ آماری این تحقیق 40  نفر، شامل ریاست و معاون دانشگاه و پژوهشکده، کارکنان سازمان­های مرتبط، اساتید و پژوهشگران با سابقه بودند که به‌طور ...  بیشتر