با همکاری انجمن علمی گیاهان دارویی ایران
اقتصاد و بازاریابی
شناسایی و اولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی مؤثر در صادرات زعفران از دیدگاه کارشناسان

محمّد قدوسی؛ تکتم محتشمی؛ مهناز متولی حبیبی؛ شکیبا شدتی

دوره 3، شماره 4 ، دی 1394، ، صفحه 285-296

https://doi.org/10.22048/jsat.2015.11946

چکیده
  اهمیت زعفران در رشد صادرات غیر نفتی کشور، تبیین نظام بازاریابی صحیح در این صنعت بر اساس اولویت‌های کارشناسی شده را ضروری می‌سازد. هدف از این مطالعه  شناسایی و اولویت‌بندی عناصر آمیخته بازاریابی مؤثر بر افزایش صادرات این محصول است. در این راستا ضمن تعیین معیارهای مختلف بازاریابی صادراتی این محصول بر اساس مدل  4Pمک کارتی، با استفاده ...  بیشتر