موضوعات = اقتصاد و بازاریابی
تعداد مقالات: 43
1. تعیین ساختار بازارهای هدف زعفران و تحلیل اثرگذاری آن بر صادرات ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 29 خرداد 1399

ناصر آسیابانی؛ حامد رفیعی؛ میلاد امینی زاده؛ الهام مهرپرور حسینی


2. رتبه بندی عوامل مؤثر بر کسب مزیت رقابتی در بازارهای داخلی و بین المللی زعفران ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 اردیبهشت 1399

امیرحسین توحیدی؛ محمد قربانی؛ علیرضا کرباسی؛ احمدرضا اصغرپور ماسوله؛ بهروز حسنی-مهموئی


3. تحلیل رقابت پذیری بنگاه های صادرکننده زعفران ایران در بازارهای جهانی

دوره 8، شماره 2، تابستان 1399، صفحه 261-276

سید حسین محمدزاده؛ علیرضا کرباسی؛ حسین محمدی


4. عوامل مؤثر بر مدیریت ریسک کشاورزان زعفران‌کار (مطالعه موردی: شهرستان قاینات)

دوره 8، شماره 1، بهار 1399، صفحه 119-129

سید مهدی حسینی؛ امیر دادرس مقدم؛ علیرضا کرباسی؛ احمد وندکی


6. ارزیابی اثر عضویت ایران در موافقت‌نامه‌های تجاری بر صادرات زعفران

دوره 7، شماره 4، زمستان 1398، صفحه 537-549

میلاد امینی زاده؛ علیرضا کرباسی؛ اندیشه ریاحی؛ محمدرضا رمضانی


7. الگوی برنامه ریزی توسعه کشت زعفران با تأکید بر مدیریت منابع آبی

دوره 7، شماره 3، پاییز 1398، صفحه 397-410

بهاره زندی دره غریبی؛ علیرضا کرباسی؛ تکتم محتشمی


9. برآورد هزینه‌های زیست‌محیطی انتشار گازهای گلخانه‌ای در مزارع زعفران (مطالعه موردی شهرستان تربت‌حیدریه)

دوره 7، شماره 2، تابستان 1398، صفحه 275-283

امین نظام الاسلامی؛ لیلی ابوالحسنی؛ ناصر شاهنوشی؛ علیرضا کرباسی؛ داریوش خضری


10. بررسی سیاست توسعه کشت زعفران در راستای کاهش مصرف آب در دشت مشهد

دوره 7، شماره 1، بهار 1398، صفحه 111-123

مرتضی اشرفی؛ محمود هوشمند؛ محمد رضا لطفعلی پور؛ کامران داوری


11. اثر شوک درآمدهای نفتی بر صادرات زعفران ایران

دوره 7، شماره 1، بهار 1398، صفحه 125-136

سید حسین محمدزاده؛ علیرضا کرباسی


12. بررسی نقش تحریم‌های تجاری و بحران اقتصادی جهانی بر صادرات زعفران ایران

دوره 6، شماره 4، زمستان 1397، صفحه 499-511

آرش دوراندیش؛ میلاد امینی زاده؛ اندیشه ریاحی؛ الهام مهرپرور حسینی


13. کاربرد پروفیل ریسک در مدیریت ریسک محصول زعفران

دوره 6، شماره 4، زمستان 1397، صفحه 513-529

الناز نجاتیان پور؛ محمد قدوسی؛ جواد حسن پور


16. بررسی راهبردهای قیمت گذاری زعفران با رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک

دوره 6، شماره 3، پاییز 1397، صفحه 355-366

فاطمه پیرملک؛ علیرضا کرباسی؛ محمد قربانی؛ فاطمه رستگاری پور


17. بررسی عوامل مؤثر بر قیمت زعفران (کاربرد الگوی قیمت‌گذاری هدانیک و شبکه عصبی مصنوعی)

دوره 6، شماره 1، بهار 1397، صفحه 91-103

آرش دوراندیش؛ امیر حسین توحیدی؛ مونا موسوی


20. تدوین راهبردهای مدیریتی پژوهشکده زعفران دانشگاه تربت‌حیدریه

دوره 5، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 295-308

فاطمه رستگاری پور؛ علیرضا کرباسی؛ احمد احمدیان


21. رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بسته‌بندی زعفران از دید مصرف‌کنندگان

دوره 5، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 175-184

آرش دوراندیش؛ امیر حسین توحیدی؛ پریسا علیزاده


22. مدیریت آبیاری زعفران با استفاده از اعمال سیاست‌های قیمتی و مقداری آب (مطالعه موردی: حوضه آبریز نیشابور)

دوره 5، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 149-160

سمیه شیرزادی لسکوکلایه؛ محمود صبوحی صابونی؛ احمد علی کیخا؛ کامران داوری


23. بررسی عوامل مرتبط با شیوه فروش محصول تولید شده توسط زعفران‌کاران شهرستان قائن

دوره 5، شماره 1، بهار 1396، صفحه 91-105

مجید خسروی؛ علی شمس؛ حیدر قلی زاده؛ زهرا هوشمندان مقدم فرد


24. اثرات کشت زعفران در پایداری اقتصادی روستاهای دهستان در بقاضی شهرستان نیشابور

دوره 4، شماره 2، تابستان 1395، صفحه 133-142

سید امیر محمد علوی زاده؛ محمود رضا میرلطفی؛ نازنین نعیم آبادی


25. برآورد کارایی سود زراعت زعفران در شهرستان تربت‌حیدریه

دوره 4، شماره 1، بهار 1395، صفحه 51-62

عباس جلالی؛ رضا اسفنجاری کناری؛ سمیه شیرزادی لسکوکلایه